Åpent brev til Den internasjonale straffedomstolen med påstand om FNs medvirkning til planetarisk forræderi-

Vi tilbyr enovervekt av bevis for at verdensomspennende skjulte miljømodifikasjonsaktiviteter () har pågått i flere tiår, med henvisning til en rekke fagfellevurderte vitenskapelige og medisinske artikler og andre kilder til for vår påstand om at slike aktiviteter forårsaker utallige skader på jordens systemer. Disse skadene inkluderer, men er ikke begrenset til, katastrofalt tap av dyreliv, forverring av global oppvarming og klimakaos; forstyrrelse av habitater; forverring av tørke og samtidig forringelse av landbruket; og utarming av stratosfærisk ozon, som utsetter overflateliv for dødelig ultrafiolett solstråling. I 1978 overvåket De forente nasjoner (FN) opprettelsen av konvensjonen om mot militær eller annen fiendtlig bruk av miljømodifikasjonsteknikker (ENMOD), en bevisst vag og svikefull internasjonal traktat som har fungert som en trojansk hest for å gi et “lovlig” grunnlag for påfølgende verdensomspennende geoingeniøraktiviteter (som beskrevet her). Siden opprettelsen av FNs miljøprogram (UNEP) i 1972, har FN og noen av dets andre organisasjoner, inkludert Verdens meteorologiske organisasjon (WMO), Intergovernmental Panel on (IPCC) og Verdens helseorganisasjon (WHO), har formelt forpliktet seg til integriteten til det planetariske miljøet. Vi appellerer til Den internasjonale straffedomstolen om å avsi dom til fordel for verdens individuelle borgere, hvis grunnleggende rettigheter er blitt opphevet av planetarisk geoengineering, som dokumentert her. Vi ber respektfullt om følgende lettelse fra Den internasjonale straffedomstolen: 1) Umiddelbar og permanent slutt på ENMOD-konvensjonen; 2) Permanent globalt påbud om alle aktiviteter utført under ENMODs myndighet; 3) Avklassifisering av alle dokumenter relatert til ENMOD-aktiviteter samt å gjøre alle slike dokumenter fritt tilgjengelig for verden; 4) Etablering av et juridisk organ, utformet etter den internasjonale militærdomstolen i Nürnburg, for å høre bevis og yte rettferdighet for planetarisk forræderi og forbrytelser mot menneskeheten og miljøet.

Du vil kanskje også like

Mer fra forfatter

+ There are no comments